Pārlekt uz galveno saturu
Latvijas Republikas teritorijā no 2020. gada 9. novembra līdz 2021. gada 7. februārim ir izsludināta ārkārtējā situācija

SPKC informē par informatīvā tālruņa darba laika izmaiņām

Lapa tika atjaunota: 27.04.2020

Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā. Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa (67387661) speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-19.00, brīvdienās no 9.00-17.00. Uzzini vairāk!

Atsauce uz pirmavotu

Slimību profilakses un kontroles centrs

Atvērt mājaslapu